måndag 24 augusti 2009

Dramaqueen-fylla, oh my.

Det blev fest i lördags, tro det eller ej. Förfesten var trevlig, alltid lika roligt att vara med hannah. Det blev dock för mycket av det goda och jag förvandlades därmed till en liten dramaqueen, vilket inte uppskattas. Usch, finns det något värre. Det händer inte så ofta, meeen då det händer blir det ordentligt. Oh aj aj aj aj puff. Nää men det är väll bara roligt då man gör bort sig totalt för ett x antal personer, inte alls jobbigt, haha. Jag kan inte annat än skratta!

Dagen började dåligt då jag vaknade ensam på Ålidhem, med oborstade tänder och sminkrester över hela kudden. Däckade i sängen vid fyra, så det blev ialf ganska mycket sömn. Tänkte just fly hem till byn då Dallas kom hit. Hon räddade min dag, se fint!

Nu är det kaffe som gäller!

adjöken




4 kommentarer:

diana sa...

drama!!!

Born to be alive sa...

nähä tycker du det! usch haha

Anonym sa...

Jaa :D Nu kanske det går att lämna kommentar här..jag som har försökt och försökt. Men ingen lycka..!
Kul att man hittade din blogg, så mycket lättare att se vad ni sysslar med hemma osv. Dock för att man längtar mer hem då..men det får man ta. Hoppas allt är bra med bästa bella. Kramen /Lisa

Anonym sa...

Äsch känn ingen ångest! Sånt som hottar upp livet lite grann ;) /Hannah