torsdag 20 augusti 2009

Say what what

No money, what to do?

Nu har jag levt utan pengar ett bra tag, och jag känner att jag börjar bli riktigt trött på att leva hos mina föräldrar för att kunna äta och få snus. Mina sista slantar att gått till just det, snuuus. Varför började jag snusa? Har varit på Ålidhem i två dagar, men ikväll måste jag nog fara till byn igen, jag orkar inte laaaangre. Det har även blivit problem med min aktivitetsersättning, så jag kanske inte får några pengar denna månad, what to do?

Usch, det är så trist att man inte kan hitta på något, förutom att hänga i någons lägenhet. Allt roligt kostar. Varför blir man extra sugen på att hitta på saker då man inte har några pengar, skuuumt. Sen känns det som man sviker sina vänner då man inte kan vara med på saker. Får dåligt samvete, hatar då det blir såhär. Har inte ens råd med diskmedel, vilken katastrof ;) Hoppas inte toalettpaperet tar slut, haha. Tycker synd om mig själv just, vilket kanske märks. Aja, det är mitt eget fel, så jag får skylla mig själv, dumb ass.

Nu ska jag sluta klaga, det kunde ha varit värre, yes indeed!

Annars roar jag mig genom att få psykbrytt med die. Börjar bli en vana, men det lockar fram mycket skratt (för det mesta)

Neeej, nu ska jag återvända till soffan och tänka ut en plan!

Vilket roligt inlägg det blev.

So long!

Inga kommentarer: