onsdag 26 augusti 2009

BF

Blir less och arg. Orkar inte med det här!
Utan pengar är det omöjligt att få till en fungerande vardag.
Och tydligen är det just det som är viktigt för mig. Att få till en vardag, som alla andra normala människor. Är det konstigt att man känner sig misslyckad då det blir såhär?
Är så omotiverad, vilket påverkar ALLT som jag egentligen måste jobba med, för att kunna må bättre. Känns som att jag står och stampar på samma ställe! Nu tvivlar jag ännu mer på min förmåga till förändring. Fan fan fan

Är tacksam över att jag ialf är på en bättre plats än förr, men jag vet att jag måste fortsätta framåt för att komma tillbaka till en fungerande vardag.. Hur många år har det varit såhär?
Allt för många. Ju längre tid det tar, desto svårare blir det att ta stegen.

Möte idag. Känns mindre bra, eftersom denna vecka inte gått som planerad. Vad fan är problemet? Korvspad.

Idag är jag arg och besviken. På mig själv, och på detta idiotiska system!

Inga kommentarer: