fredag 21 augusti 2009

Bönan

Min vän Linn

Snart ska hon ut i världen och uppleva, utvecklas och leva livet. Är så glad för hennes skull! Saknaden kommer bli stor, men jag vet att hon kommer må riktigt bra. Har verkligen insett hur mycket hon betyder för mig, och jag önskar att vi hade träffats mer än vi gjort den senaste tiden. Riktiga vänner är dom som finns kvar, dom man känner sig trygg med, dom som ger tillit och värme. Dom som alltid finns där, både i motgångar och vid framgångar Då man kan vara borta från varandra, och ändå veta att den personen alltid finns där. Vi har upplevt mycket tillsammans, och jag tror faktiskt att vi har mycket mer att uppleva i framtiden!

Luuk will find you ;)


1 kommentar:

Unknown sa...

Allt jag vill säga räcker ändå inte till. Älskar dig, och nej det är ej töntigt. Din Linn