söndag 30 augusti 2009

Sunday bloody sunday.

Inatt drömde jag att jag var en mås, undra vad det betyder, haha ;) Kan kanske bero på att jag och Dallas ofta använder måsar i våra samtal. " Det är inte lätt då det är svårt sa måsen som flög utan vingar" "hur mås det?" " Ska vi ge oss ut på måsjakt".. Ganska interna grejer, men måsarna har blivit våran maskot (trots det faktum att jag hatar måsar) haha

Är trött och seg idag, känns som att jag går omkring i en dimma. Tror jag börjar bli gammal. Efter en kväll med alkohol är jag bakis i minst två dagar, känns inte helt okey. Det var bättre då man var ung, då blev jag inte ens bakis. Why god why?

Det blev olles i fredags. Kvällen var en blandning av flum, skratt och irritation. Jag och dallas körde förfest på egen hand, vilket alltid är lika roligt. Lätt de roligaste förfesterna ;) Vägen till den andra förfesten var riktigt spännande. Vi bestämmde oss för att ta en genväg, vilket innebar att vi skulle hoppa över ett högt staket. Dallas flög över staketet som en flygande mås. Kaxig som jag bli då jag dricker tänkte jag att det skulle bli lika lätt för mig (trots mina korta ben och klumpiga kropp) Jag tänkte "I can do it" och tog fart för att bestiga staketet. Låt mig säga såhär, det slutade med att jag låg på marken full av skratt (och med ett uppskrapat knä). Det där med att klättra över höga staket är tydligen inte min grej, haha.

Nu ska jag hoppa i duschen!

Adjöken adjö

1 kommentar:

Liisa sa...

haha..vilka måsar ni e ;)
Wahaha...kan se mig hoppet framför mig "i can do it" sen ba..Nähe.
Jaa...det skulle vara så skoj om du skulle komma :)
Detsamma du!
Kramen!