måndag 17 augusti 2009

Helgens bravader










Två gånger per år har vi fest ute i Ängersjö. En fest med bastu, studmatta lekar och rätt så mycket alkohol. Vad kan gå fel? Helgens fest blev heltrevlig. Trevligt folk och mycket ståhej. Allt från sju-kamp till armbrytning (vilket resulterade i ett söndrigt köksbord) En av kvällens rosor går till Dallas, som så tappert vann tävlingen (vem har störst), vilket gav tjejerna lite stolthet i den annars tuffa 7-kampen mot pojkarna. En applåd till Dallas!

Frågan är hur mycket man hinner få i sig då man dricker i 12 timmar? Vill inte ens veta hur min lever mår i nuläget. Jag blev kvällens olycksfågel med ett x antal skador i bagaget. Offrade mig för laget, så gästerna kunde gå hem helskinnade (om man bortser från thomas hand) Lyckades få en krossad flaska på min tå, ett brännsår från grillen, en ladugårdsdörr i huvudet och sist men inte minst gjorde jag en oerhört fin men hård djupdykning ner i golvet efter jag totalt missat den skrämmande skon som låg i min väg. Har ont i kroppen, med det var det faktiskt värt!

Efter att ha legat i min säng i över 20 timmar känner jag att återhämtningen börjar ge resultat. Kan faktiskt tänka längre än ”gud vad trööött jag är”. Det är ett bra tecken :P
Såå nu får vi se hur det går med sömnen inatt. Räknar inte med många timmar vilket kommer resultera i ett x antal omgångar med spindelharpan och en utläst bok.



Imorgon måste jag ta tag i en hel del jobbiga grejer, så jag hoppas att jag är mer motiverad då!
Mår illa, men det är inte så ovanligt, tror det har med medicinen att göra (där kom den dallas, haha)


tackohej






Inga kommentarer: