onsdag 14 september 2011

Tvätta, tvätta, tvätta, tvätta bort din sura min!

Mina ögon har en rosa nyans. Ser ut som en trött, smutsig tant. Snart ska jag iväg på ännu ett möte, på F med B.. Har gått på dessa möten i fem år, så jag borde egentligen vara van.. Känns dock alltid som en ansträngning.. B pressar mig på information, hon låter mig inte komma undan.. Det är nog bra.. När jag hade L kunde jag svara "jag vet inte" på varje fråga som kändes jobbig, och enbart prata om det som egentligen inte är så svårt.. Jag fick styra, vilket jag utnyttjade..

Håller på med tvätten. Tvätthögen är väldigt stor, så det kommer nog ta hela dagen! Nåväl, det är alltid skönt då man är färdig..

Åh, måste klä på mig, jobbigt värre!

Jag har dålig hy och mina bröst är ömma. PMS-tider, AMEN.. Då vet ni det, hehe..

Nej, nu ska jag dricka lite vatten och sucka mot mina kläder! Huuuga laabuga

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: