onsdag 7 september 2011

BF

Jaha, då blev det onsdag..

Har väldigt ont i min kropp, vilket gör mig stressad. Kan inte göra annat än att sitta på rumpan och rulla tummarna.. När jag inte kan träna känner jag hur paniken växer sig stark.. Den fräter och gör förjävla ont..

Vet inte vad jag ska göra av mig själv.. När jag inte kan följa mina rutiner vill jag inte vara ensam... I vanliga fall är det ensamheten som gör att jag kan hålla på som jag gör.. Men NUUUUUU vill jag ha någon att ordbajsa med!

M jobbar på hemmaplan denna vecka, det har inte hänt på evigheter.. När jag måste vara i byn, jobbar han hemma.. Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Så nu sitter jag i kylan och försöker vara en bra kattvakt. Är inte så svårt, för just nu är det bara kotten som har lyxen att slippa regnet.. Han ligger brevid mig och håller mig sällskap. Bättre än ingeting antar jag!

Nej, nu måste jag halta till köket och dricka lite vatten.. Huvudvärken har kommit på besök..

Bitterfitta, svar ja.

hejhå

Inga kommentarer: