torsdag 29 september 2011

Brist hit och dit. Jag säger nej!

Dricker kaffe och funderar på om jag ska ta en brustablett med vitaminer. Fick ett papper av B som visar vilka symptom man kan få om man inte får i sig allt som kroppen behöver..

Enligt B har jag brist på Kolhydrater, fett, järn, salt och vitaminer.. När hon sa det började jag skratta.. Då fick jag en seriös blick och ett långt tal om att jag måste börja ta det här på allvar.. "Ibland känner jag mig som en trotsig liten unge"... "Men Isabell, ungar är smartare än dig då det gäller det här. Du har så mycket kunskap, men du väljer ändå att strunta i det som du egentligen vet".. Tycker det låter konstig, det där med brister. Jag tror att jag får i mig allt som jag behöver, punkt slut!

NOG om det! Idag är det torsdag och kl 21.00 går flyget till Turkan! Har laddat upp mig själv hela veckan och det känns betydligt bättre nu. Ska bli skönt att komma bort från Sverige. Åh, vad härligt det ska bli! Ska pressa, njuta, äta gott, dricka öl, trolla fram semesterBELLA och ba vara :P



Lovely!

Ha det bra, hejhå!

Inga kommentarer: