måndag 19 september 2011

Måsdag

Vaknade med en ilande smärta i mage och huvud.. Mensvärk, vilket jäkla påhitt!Dagar som denna vill jag bara ligga i sängen, knapra iprem och trotsa illamåendet genom att snusa för mycket..


Men, i sängen kan jag inte ligga hela dagen. Tog mig nyss upp, kokade kaffe och åt kesomackor med gurka.. Är lite less på ägg, så nu blir det keso istället!

Känner mig arg. Arg på min kontaktperson på FK.. Det här är fan ett skämt! Arg på mig själv, arg på vädret, arg på min hy, arg på ilska, arg på brist av motivation, arg på att jag inte hittar någon serie att titta på, arg på rastlöshet, arg på smulor, arg på skitiga kläder..

Är nog mer irriterad än arg, men det krävs nog inte mycket för att jag ska bli arg på riktigt. Det är en stor skillnad på ilska och irritation, iaf för mig.. Ilska kan jag inte hantera för fem öre. Då blir jag galen!

Nåväl.. Helgen har varit lugn och mysig. Lite för mycket hormoner och godsaker, men annars har det varit bra :)

Tackohej

Inga kommentarer: