onsdag 7 september 2011

Peppen är på solsemester.. Hur får jag hem honom?

Ligger i sängen.. Har på mig en tjocktröja, långisar och tjocksockar.. Ska inte vakna med en iskall kropp. Ska vinna över kylan,jajjemen!

På lördag ska M och dom festa. Är stressad, för jag vet inte hur jag ska göra. Känner mig som världens tråkigaste människa.. Är väldigt tråkig just nu.. Om jag tänker på för och nackdelar med fest, väger neggosidan över, ganska mycket dessutom.. De dåliga tar över... Om jag ska låta det styra eller ej, vet jag inte ännu. Det är nog det som gör mig stressad. Vill kunna vara peppad, men det räcker inte med att jag vill vilja. Som med allt annat.. Känner mig allmänt opeppad. Det är TRÅKIGT!

Tråkjävlamås

Har sömntabletter i kroppen, känner mig lite korvig.. Eh, ja.

Nu ska jag fördriva tiden med att spela spindelharpan.. Och JA, jag ska spöa skiten ur datorn :)

natt natt

,

Inga kommentarer: