torsdag 8 september 2011

Kronk!

Nu tycker jag att vädret kan slå om. Om det bara slutar regna blir jag glad. Vill ut i luften, men just nu känns det bara jobbigt.. Hoppas det spricker upp snart. Tror min kropp behöver lite rörelse. En lugn, lite kortare promenad, får kanske smärtan att minska.. Jag tror det!

När jag klev upp imorse hade någon av katterna lyckats få upp skrubben (där det finns kattmat), och bitit ett hål i en stor påse med torrfoder.. Jag misstänker den överviktiga Kronk.. Tror han tröstäter då han har lite att göra.. Diggar dock hans liggstil, höhö..



Ska kanske ta och städa lite här i huset.. Men först, en köpp kaffe!

Tackohej

1 kommentar:

Diana sa...

det är inte kronk. han är inte smart nog. Det är Kotten. Jag har själv tagit honom på bar gärning flera gånger! Han är ju helt torrfoderberoende ;)