torsdag 22 september 2011

Galen? Ja!

Men hej igen. Klockan är bara tolv och jag har en äcklig stress i kroppen. Borde borde borde, orkar int orkar int orkar int.. Gör det gör det gör det, vill int vill int vill int.. Hjärndöd, stirrig, förlamad, skitig.. Det går bra nu, javisst.

Jag andas in frisk regnluft genom balkongdörren.. Vill gå ut, bli blöt och vakna till liv.. Men nej, jag kan inte gå ut, nej, det går inte.. Gallret runt mig är av betong.

Kanske ska jag gå ut på ballen med bara fötter. Stå där som en stel pinne, med galen blick och röda naglar.. Haha, jag känner mig verkligen konstig. Va, är det sant?

Gud vad jag skriver deppinlägg.. Bara skit.. Nåväl, det kommer roligare tider. Om en vecka drar vi till solen.. Det blir bra!

Koka kaffe kvinna, koka kaffe!

Idag kommer M hem. Blir nog lugnare i hans sällskap!

hejhå

Inga kommentarer: