söndag 18 september 2011

I mitt huvud låter det inte så dumt

Det är bara ord, uttjatade meningar som troligtvis låter idiotiskt i andras öron.. Ibland hör jag hur dumt det låter, ofta tycker jag dock det låter som en självklarhet.. Jag är så van med dom där tankarna som ständigt går på repeat i mitt huvud..

Ibland försöker jag bestämma mig för att hålla käften.. Att inte säga det jag tänker och känner högt. Det måste vara otroligt frustrerande och tröttsamt att lyssna på dessa meningar. Att alltid få samma svar på varför jag är nere, tyst, ledsen, arg, obekväm... Usch, får dåligt samvete över att jag är som jag är.

Jag ska inte vara dryg, jag ska vara tyst..

Inte mot alla, men mot många..

TACKOHEJ

1 kommentar:

Hille sa...

naninaninaaaa..du kan alltid prata med mig! Kom hit i veckan vettja!!