fredag 9 september 2011

Torrfoderberoende, for real!

Klockan sju imorse kom Anna och hennes föräldrar förbi. Dom kom med ett släp och packade ihop lite möbler som dom ska köra till Stockholm. Anna och Thom har köpt en lägenhet i huvudstaden :)

Kunde inte somna om så jag tog mig en morgonpromenad i duggregnet.. Det var skönt! Mina axlar uppskattar dock inte promenader just nu.. Men det gick ändå helt okey, gjorde bara ont den sista kvarten.. Det går framåt!

Igår fick jag ett oväntat besök här i byn. Magnus tittade förbi, det var fint gjort av honom! Han hade med sig frysta frukter och bubbel, I like! Karln blev dock riktigt allergisk av katterna, så jag vet inte om han tyckte det var lika mysigt ;)

Nu ska jag snart koka kaffe och ägg, magen pratar arabiska med hög stämma..

Åh vad gött det ska bli med kaffe!

Ps, det var inte Kronk som bröt sig in i skrubben igår, det var Kotten! Som Diana skrev: "Det är inte kronk. Han är inte smart nog. Det är Kotten. Jag har själv tagit honom på bar gärning flera gånger! Han är ju helt torrfoderberoende ;)"

Tackohej

1 kommentar:

Diana sa...

your dumb, for real!