måndag 5 september 2011

Ibland lyckas ALLT gå fel på en och samma dag!

Hej, igen!

Har varit med om den värsta promenaden i mitt liv.. Började gå och hamnade fort i min egna lilla värld. Tänkte dom där tankarna som gör att jag fortsätter gå. Helt plötsligt får jag världens kramp i axlarna och revbenen.. Tittar på klockan, ser att jag har gått en timme, vilket innebar att det var en timmes färd hem.. Började må illa av smärtan och hela jag blev svag... Släpade benen bakom mig och tog mig sakta men säkert framåt. När det var ungefär en kvart kvar hem lyckades jag halka på en lerig fläck. Mitt högra knä knäckte till och smärtan strålade genom hela benet.. Haltade mig fram, skrek i ren ilska, grät, och ville inget annat än att lägga mig ner i ett dike och dö.. Blir så jävla arg på min värdelösa kropp... 24 år och totalt jävla förstörd. USCH!

Borde verkligen gå och kolla upp min rygg/axlar.. Det kommer inte bli bättre med åren.. Som sjukgymnasten sa till mig då jag var 19 år "Om du inte börjar med rörelseträning osv, kommer din rygg inte funger då du är 30".....

Och vad har jag gjort sen dess? INGEEEEEEENTIIIING... Riktigt dumt av mig..

Innan jag fyller 25 ska jag ha kollat upp ryggen!

Haha... Måste sett helt galen ut.. Tur att jag är i skogen!


Inga kommentarer: