onsdag 15 december 2010

Jaa

Goder morgon världen. Klockan sex skuttade jag upp ur sängen. Neej nu ljög jag. Det blev mer en stel rullning som följdes av ett tungt stön och lite knak från kroppen. Nu sitter jag som vanligt på mattan med en kaffekopp och väntar på att tiden ska gå. Ska på möte med L, sen blir det häng med Dallas. Vi ska på cafe, sen ska hon intervjua mig. Tema: Stress..

I år blir det, tack och lov, inte så mycket julfirande. Blir middag hos magnus mamma på torsdag, julfirande hemma med familjen på fredag, sen drar vi till solen på lördagen. Julen är verkligen mysig, men jag tycker det blir lite för mycket av det goda. Släkt, julbord, julgodis, stress och julklappar (gillas ej). Känns även väldigt skönt att slippa annandagen samt nyårsafton! Yes

Tror nästan jag måste sola idag. Min hy är åt h-vete. Inte för att det blir bättre av sol, men det känns lite bättre då man får liiite färg!

Nej, nu kanske jag måste påbörja utmaningen till att bli mänsklig . Idag tackar jag gudarna för smink! Ser ut som en sliten fläskkorv. Fläskkorv, usch så vidrigt!



Visst blir man sugen? haha. Usch

Tackohej

Inga kommentarer: