söndag 19 december 2010

Det kan gå..

Testade min nya bekini. När jag såg min spegelbild ville jag spy galla över det jag såg. Vill inte se, vill inte känna. Men det går inte att komma undan, det finns alltid där. Blev på en gång väldigt nere och tankarna inför resan blev enbart negativa. Vill inte att det här ska förstöra något som egentligen ska vara något roligt. Jag ser ut som jag gör... Borde lära mig att leva med det istället för att leva ett liv som kretsar kring att försöka förändra det jag inte tycker om hos mig själv.. Kommer man någonsing bli nöjd? Nej, så varför slösa bort så mycket tid och energi till att se allt dåligt, då man egentligen borde leva här och nu och vara relativt nöjd med sig själv. Onödigt och jävligt dumt att låta dåliga tankar/känslor styra. Vill på ett sätt komma bort från allt det här, men det är samtidigt mycket som håller mig kvar.. Men fan, nog går det att förändra, nog kan man vända det här till något bättre. Kan vara svårt att tro på ibland, men jag vet att det går. Det ska gå..

Så.. Nu har jag skrivit av mig och varit jävligt ärlig..

Inga kommentarer: