onsdag 15 december 2010

Kanske det kanske

Hallå! Hej.. God kväll.

Idag har jag umgåtts med Dallas, solariumet och diana. Drog till byn, åt en lussebulle och sa hej då till tomtenissen diana, som så tappert rullade iväg mot nattens arbete på posten. Nu ligger jag här, ensam, rastlös, pigg och hårig (katthår)

Klockan är tolv, om sex timmar brummar bilen mot staden. Vågar inte hoppas på att mitt huvud kommer tillåta mig att sova så många timmar inatt..

Längtar till morgondagens första kaffekopp. Det är då kaffet smakar som bäst. Den där första underbara koppen ska man dricka i lugn och ro, utan tankar och stress. Bara känna doften och smaken, inget annat. Bara kaffe, helt vanligt kaffeee!

Sju timmar bort, tagga tagga!

Kanske kommer det ännu ett inlägg inatt. Kanske kommer jag vara sur. Kanske glad. Kanske lite bitter. Kanske helt normal. Kanske inte alls normal. Kanske är jag på måshumör. Vem vet. Jag vet då inte. Jag vet nästan ingenting. Jag vet bara att jag egentligen vet. Jag vet bara inte vad jag vet. Vad vet jag? Vad gör jag? Vad händer?

Jag är rastlös. Kanske märks det. Kanske inte. Kanske ska jag sluta nu.

Okey, jag slutar..

God natt gott folk :)

Inga kommentarer: