torsdag 16 december 2010

Totoro!

Nu har jag varit vaken i 32 timmar. Imorse var jag hyperaktiv. Var sprallig och hade den där fyllekänslan som man kan få då man är övertrött. Klockan sju satt jag mig på cykeln, sen började jag städa som en tok..

När jag satt mig i soffan efter två timmars städning började jag känna hur förjävla trött jag faktiskt var. Ville bara stänga ögonen och sova i tusen år. Men nej, jag satt på en film, som jag redan har sett. Min granne Totoro, en väldigt mysig rulle. Efter filmen städade jag lite till, sen försökte jag förstå mig på hur man sätter in musik på telefonen. Det gick åt skogen (som vanligt), så nu sitter jag här på mattan och är en riktig bitterfitta. Hatar datorer!

Totoro!



Har även rensat garderoben. En hel sopsäck med kläa dumpade jag i förrådet. Nu är det ordning och reda, för ett tag iaf.

Klockan är bara halv tre, och jag MÅSTE hålla mig vaken till sängdags. Förhoppningvis är Magnus trött och överarbetad då han kommer hem från diakanäs ;)

Ja, vad gör man?.. Tänker då inte gå ut i detta oväder. Borde gå till affären, men jag vill inte! buhuba

Idag har jag lyssnat/tittat på musikhjälpen nästan hela dagen. Ganska bra tidsfördriv! Tycker om Jason. Han är en fin, skön liten typ.. Dom gör det bra. Svenska folket gör det bra, heja heja..

Jaja! Tackohej

Inga kommentarer: