söndag 5 december 2010

Ovärt inlägg

Då rutiner som känns bra förstörs, blir det paniken i fabriken. Denna vecka/helg vill jag bara glömma. Vill ALDRIG ha en sådan vecka igen. Vill tillbaka till min rutin. Är nervös inför veckan. Tänk om jag inte får till det. Tänk om jag faller in i det där som jag hatar mest av allt..

Vill så gärna slippa vara ensam under veckorna. Dagarna känns så jävla ovärda. Jag bara finns i något som egentligen inte är på riktigt. Olika sätt att hantera det man känner, som man inte vill känna. Dumma sätt. Inte bara vara och leva här och nu sätt.. Hur lyckas man med det egentligen?

Men jag ska trots allt försöka hitta på saker denna vecka. Gick inte så bra under veckan som var, men nu såå.

Ska till herr tandläkare på torsdag. Är rädd. Dom vet nämligen inte att jag snusar. Får dom reda på det kommer jag hamna på en högre nivå och därmed behöva betala mer pengar.. Varför har jag inte sagt att jag snusar? Joo, fär att när tandsköterskan ställde frågor gick det till såhär: "och du använder inte tobak, det är bra.. nästa fråga".. Fick inte chansen att säga annat ;) Känner mig som en lögnare. Oh my!

Valross.. Tackohej

Inga kommentarer: