tisdag 14 december 2010

Affro

Plattången står varm och jag försöker samla kraft till att platta mitt risiga, tunna, slitna affrohår. Är less på mitt hår, det gör mig enbart irriterad. Skulle vilja raka bort skiten. Första vintern som jag upplevt hur otroligt jobbigt det är med elektriskt hår. Tidigare år har jag alltid haft håret i en hård knut på skallen. Nu har jag dock börjat ha utsläppt, vilket är psykiskt jobbigt. Spret hit och dit.

Önskar att jag fick lika tjockt och fint hår som mina syskon. Men icke, jag blev självklart tunnhårig, näst intill skallig. Okey, nu överdriver jag lite, men det är så oträttvist. Kort blev jag också. Och gigantiska vader fick jag. Hehe, är på klagohumör ;)

Lyssnar på musikhjäplen och försöker förbereda mig inför mötet. Går inte så bra, för jag gör allt för att slippa tänka på det. Vet inte alls vad jag ska säga. Hälp mä!

Tackohej

Inga kommentarer: