måndag 13 december 2010

Läskig tant

Vaknade upp förvirrad och yrvaken kl 13.45. Hur kan jag ha sovit så länge utan att vakna en enda gång, fattar ingenting. Ställde ju klockan och allt. Mådde spyilla och mitt huvud ville nog explodera. Sov väldigt oroligt under nattens gång. Vaknade flera gånger och fick för mig diverse saker.. Bland annat att det var en läskig tant i lägenheten. Är inne i en sådan period igen.. puuh

Imorgon ska jag till försäkringskassan. Är rädd och orolig.. Hoppas det känns bättre då det är gjort..

Försöker i denna stund ladda ner filmen Tangled. En animerad film som verkar riktigt rolig. Behöver en sådan film just nu. Går dock inte alls som planerat.. Attans korv!

Under denna dag har jag städat, cyklat, pratat med Dallas, kollat på julkalendern samt cougar town, snusat, funderat, skrvit en "att göra" lista. Ja, det är var min dag.

tackohej

Inga kommentarer: