onsdag 8 december 2010

Fina bollar

Hoppade upp ur sängen klockan sex imorse. Av egen fri vilja. Har varit på vift en stor del av dagen. Först träffade jag L, sen drack jag kaffe hos H, och efter det hämtade jag upp Dallas för en tripp till strömpilen. Vi åt lunch på NK och strossade sedan omkring på diverse affärer. Dum som jag är spenderade jag pengar på grejer som jag egentligen inte behöver. Nu har jag enbart 900 kr kvar denna månad. FANtastiskt! Jaja, det är väll bra för mitt nykterhetslöfte iaf. Ej råd, icke göra. (?)

Snart ska jag hämta upp fader, sedan bär det av mot skogen. Hem till byn och få lite julkänsla kanske. Eller inte, vem vet, kanske, jajajao.

Idag fick jag se dallas och thomas fina julgran. En stor blomma med fina bollar. Blev imponerad! Vill ha!

Oh, nu måste jag packa och dammsuga!

Tackohej

Inga kommentarer: