onsdag 2 juni 2010

Tugg tugg

Har nyss tömt två koppar med kaffe och sitter i denna stund och tuggar på Läkerol Pear-licorice, underbart tuggummi. Tugg tugg! Har dock lyckats bita mig själv i läppen i sömnen, så jag måste tugga försiktigt för att undvika att bita i den svullna, svidande knölen. Har redan gjort det en gång (hårt), vilket inte var en härlig känsla. Satt även och bet på "den" under mitt möte med L. Måste alltid ha ngt att hålla på med då jag är nervös/stressad. I vanliga fall är det nagellacket som ryker, men nu blev det läppen som fick ta smällen. Sitter och biter på den nu, varför kan jag inte låta bli? Det var som då jag var liten och var bedövad i munnen. Pappa sa: "Bella, nu får du inte bita dig själv på tungan".. Självklart gjorde jag tvärtemot och satt och tuggade på tungan som den vore ett smaklöst tuggummi. När bedövningen släppte fick jag gå runt med svullen och ond tunga.. Jag var smart redan då, haha..


"Okey isabell, säg till då du är färdig"
"Meeeen paaappa, du förstår, när det säger PLOOOP, dååå är jag färdig" Klok unge!

Nej nu ska jag och H försöka fördriva tiden

tackohej

Inga kommentarer: