fredag 4 juni 2010

Zombie som längtar efter sur fisk och kalas i skogen

There's just too much that time cannot erase

Idag är jag verkligen trött. Min kropp gör ont, bara att gå upp för trappan är en ansträngning i sig. Mitt huvud är avslaget, orkar knappt tänka. Har legat i sängen hela dagen och växlat mellan datorn och en tråkig bok.. Känner dock att jag ska försöka ta mig ut på en promenad. Får släpa benen efter mig och gå med hängande armar och stirrande ögon. Som en utmattad zombie som inte fått dricka blod på ett tag. Tror jag har nå skit i kroppen, baciller som vill få mig sängliggande. Vill inte bli sjuk, men det är inget jag kan styra över.. Men vem vet, jag kanske blir pigg av lite luft! Vill egentligen dra in till staden imorgon och träffa Magnus, men jag vet inte om jag orkar, huuh. Får hoppas min trötthet försvinner tills dess, annars blir det nog att fortsätta ligga här och försöka hålla ögonen öppna..

Ljudet av Hubert är borta. Undra om han tog sig där ifrån, eller om han tagit en powernap för att få nya krafter.. Det är frågan ;)

Nu börjar Ängersjöfesten närma sig! Känns roligt att ha hemmafest :) Mamma och pappa ska dra utomlands den 17, och jag kommer därmed vara kattvakt i en vecka. Jag och tuff har bestämt oss för att ha en surströmmings kväll här i byn. Dom som är sugna får självklar komma och joina oss :) Annars är brist på planer inför sommaren ett faktum. Brukar ofta ha en resa att se fram emot, men inte denna sommar. Men, det finns ju andra saker att hitta på, ojaaa. Det blir nog bra! Lisa kommer ju hem, så då måste planer smidas :) Ska bli roligt att träffa henne igen!

Det var allt för denna gång! tackohej

1 kommentar:

Liisa sa...

Yees :D Inte länge kvar nu! Guu seh jah längtar! Vill äta surströmming jag med. Vi har det på mitt jobb men alla som jag känner hatar fisken så jag har ingen att äta med :( haha.