onsdag 16 juni 2010

Muuu

Hold your ground, you'll never learn a thing if you bail out now..

Har missat två samtal från okänt nummer idag. Chansen är stor att det var från försäkringskassan. Förmodligen är det ngt om min kommande arbetsträning. Fan, att telefonen alltid lyckas ringa då jag är inne i musikens värld. Aja, dom ringer väll igen. Arbetsträning, hjälp mig! Men det är faktiskt dags för lite utmaning, kan inte fortsätta undvika allt som känns svårt. Undra vars jag kommer hamna.. Ska iaf jobba med människor, men på vilket sätt vet jag inte. Kan bli på ett dagis, inom ålderdomssorgen eller på ett dagscenter. Spelar egentligen ingen roll vars jag hamnar, det kommer hur som haver bli en riktig utmaning för mig. Det positiva med det hela är att jag själv får styra hur många timmar per vecka jag ska jobba. Då kan jag ta det hela i min egna takt, så jag känner att jag kan klara av det.. Måste helt enkelt klara av det!

Idag har jag solat och hällt i mig kaffe. Försöker som sagt dra ner på snusen, förbannelse! Mår inte lika illa idag, så suget efter snus har därmed ökat. Meeen, det går framåt. Har enbart snusat fem snusar på sex timmar, APPLÅDER! Men attans, vad jobbigt det är! Hujedamej.... Humöret blir inte heller så stabilt. Började gråta av ilska då jag förlorade i spindelharpan två gånger i rad.. Hur ska detta gå?

Ikväll är det säsongsavslutning på greys anatomy.. Det är grymt spännande! Känner mig lite rädd, vill inte att Derek ska dö.. Men jag har en dum känsla som säger mig att han inte kommer överleva.. Isf kommer jag strejka genom att bojkotta serien för alltid!

Jag vill ha en snus... Neeej, du behöver ingen snus.. JOOO, nej, JOOO.. Vänta en kvart, men NEEEEJ, men JOOO din jäkla tönt, FAN ÅH! Så går mina tankar just nu, haha :)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

liisa sa...

Be strong! You can make it!!

Vad fint du hade gjort det här föresten :)
Nu är det ca 1 månad tills jag kommer hem :D Wihoo