onsdag 9 juni 2010

Snusguden, var är du?

Onsdagar, vaaarför? Tycker inte om dessa ständigt återkommande onsdagar, som alltid lyckas få mig på dåligt humör. "Låt mig vara ifred, jag vill inte prata om det" är ngt jag skulle vilja säga just nu. Vill ha semester från allt, och snart får jag det, wiiie. Sex veckor utan prat, gnat och tjat. Ska lägga allt på hyllan och undvika allt, köra mitt eget race. Bra eller inte, det får vi se! Om jag bara lyckas få till en balans så går det nog bra. Har även gått och blivit sjuk vilket förstör mycket.. Bota mig du helige snusgud "Förlåt att jag syndat och snusat mindre dessa två dagar då jag mått dåligt.. Jag ber dig, ge mig kraft, styrka och vilja att fortsätta mitt liv som en frisk snusare... Gör mig frisk, heeela mig" JAG TROR PÅ DIG!

Idag har jag varit med H. Vi började dagen med att titta på reprisen av biggest loser. Jag blir så rörd då jag tittar på det programmet. Är ofta nära till tårar då jag ligger i min soffa och ser hur dom kämpar mot vikten och deras negativa tankar/känslor. Dom är duktig!..

Vi såg även på filmen Garden State, den är bra! :)

Ängersjöfesten närmar sig. Jag stressar som alltid upp mig enormt mycket. Och som grädde på moset har jag även pms, hur ska detta gå? Känner mig HORMONISK.. ;)

Nej nu orkar jag inte skiva mer, blir bara massor med buhuu!

Tackohej, tjoo

Inga kommentarer: