måndag 14 juni 2010

Trött och sliten!

Vaknade av att mamma kom in i mitt rum och sa att klockan var mycket. Vände på mig, och somnade snabbt om. Nästa gång jag vaknade var klockan 13.00. Kände fort att jag inte ville kliva upp ur sängen, ville helt enkelt inte vakna till liv. Efter en vecka med sjukdom, noll träning, alkohol och bajs, känns allt väldigt tungt. Mår illa och är på dåligt humör. Känner mig inte arg, mer avslagen och less..

Lördagens fest i byn blev iaf riktigt lyckad. En kväll med lek, bad, dans, skratt och trevligt sällskap :) Mådde inte som en prinsessa igår, men det hade jag inte räknat med heller.. På torsdag kommer Noah och H hit och stannar här tills på lördag. Sen blir det en kväll med surströmming och förhoppningsvis en dag med Hannah :) Så jag kommer inte behöva vara ensam så många dagar under mamma och pappas resa till Turkiet.. Känns bra, för jag fungerar inte så bra just nu.. 4 dagar ensam, borde jag faktiskt kunna klara av!

Nej, nu gav min hjärna upp, over and out!

tackohej

Inga kommentarer: