tisdag 15 juni 2010

Bull

Must let my mask drop to the floor..

God morgon! Trist väder, trötta ögon och ett fortsatt ständigt illamående. Igår snusade jag enbart 6 snusar (!) Från en dosa per dag till futtiga sex snusar. Försöker intala mig själv att det inte har någonting med mitt illamående att göra, utan att det faktisk är jag som kan vara stark nog att låta bli att ta en snus stup i kvarten. Chansen är dock inte så stor att det har något med min vilja att göra, för när det gäller snus, tror jag inte att min innre styrka har någon större makt. Men kanske borde jag utnyttja mitt illamående till att dra ner på snusen (har faktiskt inte råd att fortsätta så här).. Det kanske är värt ett försök?! Har enbart med ekonomin att göra, men det kanske är skäl nog.. Får hoppas att jag mår illa i flera veckor, då kanske jag kan klara det ;)

Nu har det börjat regna.. Tycker det är mysigt att ligga och lyssna på när regnet smattrar mot rutan. Helst en dag som denna, då tröttheten är ett faktum. Om det hade varit sol ute, skulle jag inte kunna ligga här med gott samvete. Nu fattas bara en bra film och en nära vän, då vore mysfaktorn på topp!

Ibland blir jag sugen på att skaffa hund. Vill ha en fransk bulldog! Men det lär inte ske på några år. Visst är dom söta?







Ha en bra dag gott folk, tackohej

1 kommentar:

about Florens sa...

Så söta, med sina små korvben! En bulldog till Bull låter väl logiskt! :) Jag hade gärna suttit med dig i regnet och sett på en film! Det ser lite klurigt ut för mig att ta mig ut. Sover till ca 3 på fredagen och jobbar från 3 på söndagen och är upptagen på lördagen. Finns det möjlighet på fredag? Kan ju kanske stanna över natten om du kan så blir det en liten längre stund /Hannah