måndag 31 maj 2010

Nu vill jag inte mer!

Trodde aldrig jag skulle skriva det här, men just nu längtar jag tills den dagen jag slipper denna lägenhet på riktigt, för alltid. Vill bara få det gjort! Är så less. Kan inte vara här längre, bli enbart på dåligt humör! Då jag är här vill jag bara fly fältet. Blir så stressad. Äckliga lägenhet, usch! Det är inte roligt att gå omkring och vara arg, och att det påverkar de personer jag bor med gör det hela inte bättre. Får dåligt samvete, men samtidigt orkar jag inte anstränga mig längre.. Jag kan inte leva i en äcklig lägenhet, men det är ju jag. Att mina syskon inte känner på samma sätt är inte deras fel..

Så nu sitter jag här och längtar till dess jag får flytta till Ängersjö (vad händer med världen?). Känns verkligen konstigt att flytta hem till föräldrarna, men vad gör man? Nog för att jag bor där ganska mycket som det är, men att jag inte kommer ha ett eget ställe att dra till känns verkligen konstigt..

Nu blev det ännu ett tråkigt inlägg..

tackohej

1 kommentar:

liisa sa...

Skönt att flytta hem :) Då kan jag komma förbi så vi kan dra ut med båten och fiska firrar ;D