lördag 14 maj 2011

Tunnhårig och mätt!

Usch vad jag mår illa! Är fortfarande äckligt mätt från gårdagen. Hatar känslan!

Idag skiner solen, men det blåser ganska mycket. Ska nog vänta ett litet tag innan jag ger solen en chans. Magnus ligger och sover, jag sitter i tystnad och funderar och känner..

Igår köpte jag piller som ska förstärka håret. Tappar hår som bara den just nu. Snart 24 år och nästintill skallig.. AMEN.. 400 kr för 90 kapslar (man ska ta tre per dag).. Priset gjorde att jag bestämde mig för att önska mig en burk av mamma och pappa i födelsedagspresent. Då har jag så det räcker i två månader! "Mamma, nu vet jag vad jag önskar mig. Ett medel som gör att man inte tappar lika mycket hår".. Är det konstigt att jag har åldersnoja? haha

Måste sluta stressa!

tackohej

Inga kommentarer: