torsdag 19 maj 2011

Kläa

God morgon! Idag var jag uppe med tuppen.. Det regnar och jag fryser om fötterna! Inatt sov jag ganska bra, tackar gudarna för sömntabletter. Ibland behöver jag lite hjälp på traven då det gäller sömn..

Snart ska jag iväg på ett möte.. Känner mig smått hjärndöd och avslagen..

Efter mötet ska jag och Dallas ta en runda på stan. Hatar verkligen att gå på stan, men jag måste byta ut min garderob, suck.. Brukar sällan hitta kläder då jag går in med inställningen att jag bör hitta något. Oftast hittar jag grejer då plånboken skriker tom! Vaaarför?

Sitter med ett glas bubbel och väntar ut tiden. Måste egentligen klä på mig och torka håret! Känns jobbigt, abou..

Nej, nu måste jag sätta igång, måste dra snart! Åh, varför varför varför varför..

Tackohej

Inga kommentarer: