måndag 16 maj 2011

nej nej nej

Jag vill inte att det ska bli tisdag. Kan inte tiden bara stanna så jag får andas ett tag.. Vill inte påbörja det här. Orkar inte känna mer än vad jag redan gör.. Det känns för stort, för jobbigt, för känsligt.. Det här är någonting jag har tryck undan för att slippa komma ihåg, känna, tänka. Det är något som jag vill hålla på avstånd, för jag vill inte att det ska finnas i mitt liv. Självklart finns det där, men jag har lärt mig att hålla det på avstånd, att stänga av känslorna kring det hela. Synd att jag inte kan få det att försvinna.. Jag vill skrika ut min frustration och stänga av allt som gör ont..

Jaja.. På lördag ska jag och Diana ha födelsedagsfest, det ser jag fram emot! Då ska vi köpa ballonger och kalashattar! Hurrraaa

tackohej

Inga kommentarer: