tisdag 3 maj 2011

Happy birthday to me!

Tisdagen den 17 maj (på min födelsedag) ska jag påbörja en ny typ av gruppbehandling. Var på bedömingsmöte idag, och jag fick en plats i gruppen. Vet inte riktigt vad jag ska känna inför det här. Försöker att inte känna alls. Är väldigt bra på det ibland, att inte känna det som känns för jobbigt. Koppla bort skiten.. Jag tänker och känner annat istället. Det vanliga.. Det jag är van vid. Betydligt lättare, men samtidigt dåligt, om man vill komma framåt.. Kan tyvärr inte påverka det hela, det kommer automatiskt. Men det kommer nog bli svårt att förtränga allt då det här drar igång.. Frågan är vad jag kommer göra för att hantera känslorna.. Ska iaf anstränga mig för att inte vara avstängd, ska försöka våga känna.. Våga din fega jävel!

Snart ska jag hämta upp Hillevi. Vi ska titta på lite desperate housewives och ordbajsa.. Sweet deal!

Har även lust att besöka solariumet idag. Behöver värme i detta skitväder! Vars tog värmen vägen? Hallå värmen, kom hit igen!

Neej, over and out!

Inga kommentarer: