onsdag 4 maj 2011

Tro det eller ej!

Trots min powernap somnade jag tidigt igår. Sov en hel natt, en heeeeel natt, det har inte hänt på evigheter! Är lite chockad

Hillevi har varit på besök idag. Vi såg en tragisk film, tuggade tugg och snusade.. Går alltid åt mer snus då jag umgås med människor som delar mitt beroende. Varför vet jag inte.. Trots att det inte är ekonomiskt har jag inte hjärta att klaga. För mycket av det goda är bra grejer, iaf då det gäller snus och kaffe! Har dock börjat bli illamående av kaffe. Morgonkaffet är underbart, men "mitt på dagen kaffet" är inte lika gott längre. Blir fan bitter! Vill ju kunna dricka mig full hela dagen lång. Nåväl, får hoppas det går över snart!

Nä, nu ska jag trotsa kroppens "inget kaffe demoner", och koka mig en kopp :)

Hoppla!

1 kommentar:

Hille sa...

Men du, nästa gång kan vi se en roligare film!