torsdag 12 maj 2011

Stääääääääääääääda!

Fy åh, jag svettas som en gris (om dom nu svettas lika mycket som jag). Har dammsugat soffan, samt under soffan. Världens största soffa, typ. Hoou! Att jag har en tjocktröja på mig är inte till någon större hjälp.. Fy farao vad mycket damm det var som låg och lurade under soffan..

Nu sitter jag med ett glas bubbel och försöker lugnar ner mig.. Måste dock fortsätta med städningen snart. Måste hålla tidsplaneringen, mycket viktigt.. Eller inte.. Fast jo.. Har som bestämt vad jag ska göra, vilken tid det ska vara klart och dylikt.. Med tanke på att jag har hela dagen på mig är det egentligen ganska onödigt att stressa..

Men, jag måste vara färdig med städningen innan jag ska cykla, och det måste jag göra senast klockan tre.. Varför?

Ja, varför?

Nej!

tjo

Inga kommentarer: