måndag 30 maj 2011

Vatten

Det blev en trevlig helg. På fredagen drog jag och Magnus till byn och hälsade på syster. Vi drack kaffe och beundrade en teckning som jag så proffsigt ritade. När det kommer till att rita stannade jag i utvecklingen då jag var fyra år..

På lördagen var det kalas.. Blev en heltrevlig kväll! Nu ska jag dock vara nykter i minst två veckor. Mår inte så bra av att dricka. Just i stunden är det självklart roligt, men det får sina konsekvenser under veckorna.. Det är nästan inte värt det. Inte då det blir fest varje helg iaf..

Dricker alkohol av fel orsaker ibland. Måste komma bort från det!

Snart är det Juni månad. Känns helt sjukt, och lite skrämmande..

Ska försöka gå in med en bra inställning till sommaren. Känns inte som en lätt uppgift, men jag måste helt enkelt göra mitt bästa.. Annars kommer jag förstöra något bra.. Ingen press!

Adjöken adjö

Inga kommentarer: