tisdag 5 april 2011

Tisdag

Starten på denna vecka har varit dimmig. Känner mig helt avslagen och har därför svårt att koncentrera mig på andra människor. Kan inte riktigt vara närvarande. Jag försöker, men tankarna springer lätt iväg. Oro och stress. Vad kommer ske härnäst?

Jag vet inte.. Är inte så motiverad just nu. Jag vill kunna vara det, men det är så mycket som kommer i vägen..

Känns som att det är mycket som ligger i luften just nu. Kanske är jag osäker och nojig. Kanske inte.. Jag vet inte, och det gör mig ännu mer stressad/osäker.. Jag vill veta vad alla tänker och känner.. Men det går inte! Fan åh..

Idag har Dallas varit på besök. Vi har pimplat kaffe och legat i solen. Skönt med värme.. Gott med kaffe.. Underbart med en fin vän!

Nej, nu ska jag hämta pappa på jobbet!.. Tjo

Inga kommentarer: