söndag 3 april 2011

Åt helvete!

Jag vägde mig idag. Nu känns allt, och då menar jag allt, åt helvete. Att en jävla siffra ska få påverka mig så mycket.. Det är ju inte hela världen, egentligen. Det kanske inte heller är så mycket att reagera på.. Egentligen! MEN...........

Nu vill jag gå i ide och inte göra ett skit..

Åt helvete med vågen, åt helvete med tankar.. Åt helvete med L och F.. Behöver mer än så..

Och framtiden, hur blir det med den då?...

Att det här ska få mig att tvivla på mig själv, på mitt värde som människa, på mina möjligheter, är ju faktiskt... Åt helvet..

Ja, vad gör man.. Jag vet inte..

1 kommentar:

Hille sa...

Det är ett jävla helvete att det ska vara så. Skippa vågen och så går vi vidare med livet. Det går inte att leva ett liv utefter vilken vikt man har. Jag hoppas vi kan ses snart! (typ idag) Vi ska fixa det här B, I will help you! Puss