tisdag 26 april 2011

Jaaaaaaaaa

Fan åh!

Att göra saker man inte vill är hemskt... Men nödvändigt.. Om man vill komma framåt..

Att man ska behöva gå igenom extremt jobbiga saker för att komma framåt är fan inte mycket till liv..

Men sen, då man har gett allt ett försök, kanske man hamnar på ett bättre ställe. Det känns dock inte som en självklarhet.. Det kan även bli värre, beroende på hur man reagerar på allt, beroende på vad man gör för hantera det jobbiga.. Om man väljer den gamla vägen (den man är så beroende av), kommer allt gå åt skogen.. Behöver nog hjälp med att hitta en annan väg att gå.. Frågan är hur man ska kunna bryta sig lös från allt det här? Det har blivit en stor del av mitt liv, hur meningslöst det än kan verka. Jag vet inte hur jag ska kunna lära mig att tänka annorlunda, helst inte då det sättet jag tänker på känns så verkligt för mig. För mig är det en sanning, trots att jag kan säga att många av mina tankar kanske inte är så realistiska. Jag kan som inte tro på det jag kanske vet. Dumt..

Rätt typ av hjälp behövs.. Att klara sig på egen hand är inget alternativ längre. Det går inte.. Det suger!

Snart får jag besök..

tackohej

Inga kommentarer: