onsdag 13 april 2011

Sole?

Idag är det onsdag och jag sitter i gungstolen med en kopp kaffe.. Lämnade staden igår och i skogen ska jag stanna tills på fredag.. Hade planerat att solen skulle skina, men den verkar inte vilja samarbete med mig. Tråkigt! Om jag har tur tittar han kanske förbi lite senare.. Tycker så mycket om att hänga med sole. Han är så varm, lättsam och go.. Min älskade vän, kom till mig.. Kom till mig!

Imorgon ska jag och mamma baka till Magnus kalas. Att baka är ungefär det värsta jag vet, men så länge man har någon som hjälper till, så går det ändå rätt så bra.. Kan vara mysigt (så länge jag slipper hjälpa till så mycket).. Diska och röra är uppgifter som jag kan ta på mig, hehe..

Nu sitter två av katterna och tvättar varandra.. Trevligt att ha en kompis som slickar öronen rena.. Kanske finns det någon där ute som vill tvätta mina öron?

Hade ett möte med L igår.. Nu är jag rädd och beslutångesten är på topp. Vad ska man göra då man inte vill göra det man borde göra? Om jag bara kunde känna lite vilja.. Just nu är den död.. Och när den är död vill jag bara vara ifred. Men det fungerar ju inte så.. Jag kan inte sätta mig och vänta på att allt ska kännas bättre. Det vet jag.. Jag vet, jag vet, jag vet.. Om det bara kunde hjälpa att veta..

Nej, nu ska jag dricka lite bubbel och ta mig en snus!

adjöken adjö

Inga kommentarer: