lördag 9 april 2011

Lördag

Levdag! Visst är det så? Ja, kanske.. Trots att dagen är helt oplanerad ska jag försöka hålla mig lugn. Inte min starka sida, men varför ska man behöva planera allt? Tar ju egentligen bara upp massor med tid.. Kontrollbehov, SLÄNG dig i väggen! Inatt har jag inte sovit många timmar, suck åh håå!

Igår var jag ett vrak.. Kännde mig som en liten unge som grät och skrattade åt tårarna. Kvällen blev dock lite bättre. Jag, Magnus och Kenny åkte till waynes och drack kaffe, sen spelade vi en omgång biljard. Jag vann! :P

Magnus vann 50,000 i veckan. 50 jävla tusen.. Han ska betala av lånet på bilen, mycket bra, mycket bra :)

Om jag skulle vinna så mycket pengar skulle jag nog få en hjärtinfarkt och dö.. Om det händer så skänker jag pengarna till Diana..

Nu ska vi dra och sola! Om jag har tur får jag kanske lite värme i mina isbitar till fötter..

Trevlig helg gott folk

Inga kommentarer: