tisdag 26 april 2011

Kaa kaaa kaaaffe

Gud vad jag snusar? Várför kan jag inte låta bli?.. Dumma, underbara snus!

Imorse var jag så himla trött, så jag tog mig en sovmorgon.. Nu är kvällen här och jag kommer troligen få mitt straff för de extra timmarna i sängen.. Hur kommer det sig att jag alltid blir pigg efter klockan 22.00? Det spelar ingen roll hur lite jag sover, efter tio vaknar min hjärna till liv. Kuckelikuuuu!

Ikväll har Dallas, Thomas och Mange varit på besök. Vi drack kaffe, pratade och skrattade åt knasiga klipp från youtube.. Det var trevligt med lite sällskap!

Imorgon blir det en hel dag i ensamhet, men på torsdag kommer Hillevi på besök, sen kommer Magnus hem..

Fan, jag måste på affären imorgon. Kaffet är nästan slut.. KATASTROF!

Det är mycket som jag skulle kunna beskriva med det ordet just nu: KATASTROF!

Vad ska jag göra nu då? Läsa, nej. Se på serie, nej. Läsa bloggar, nej. Snusa, ja..

God natt

Inga kommentarer: