fredag 8 april 2011

Jaa, jag är bitter!

Jag har varit en dålig person denna vecka. Inte fullt ut, men då det gäller mig själv har jag struntat i allt. Har varken duschat eller farit på mitt möte med L. Han är nog less på mig.. Jag är less på mig..

Idag har jag iaf fått något gjort. Har duschat för första gången på fem dagar, och städat som bara den. Det luktar rent i lägenheten. Det luktar rent om mig. Det är skönt!

Under veckan har jag umgåtts med Therese, rocka och Dallas.. Jag gillar mina vänner!

Känner dock att jag håller på att drunkna.. Jag sjunker av mina extra kilon.. Klump!

Ja, visst skriver jag trevliga inlägg.. Det skriker bitterfitta över det hela.. Jag är bitter.. Jag är frustrerad.. Jag är allt som jag inte vill vara!

Måste ta nya tag och försöka känna lite mer av det fina.. Lets do it!

Hejhå

Inga kommentarer: