fredag 29 april 2011

Demoner!

Idag är det lördag och jag har ont i kroppen!

Fy vad natten mot fredagen var hemsk. Fick för mig att det var en demon som ville döda mig. Såg att demonen kom emot mig så jag kastade mig ner på golvet, skrek som en besatt och sparkade för mitt liv.. Magnus vaknade och försökte få mig att vakna till liv, vilket slutade med att jag sparkade honom och fortsatte skrika. Tillslut vaknade jag till liv. Kände fort smärtan av fallet. Landade på ett glas med vatten (som gick sönder). Fick ett blåmärke på ryggen, på armen, och en ilande smärta i skulderbladen/nacken..



"Du sparkade mot mitt ansikte och skrek högt som fan. Blev rädd.. Sen arg"

Haha, vilken bra flickvän jag är!

Jaha, valborg.. Vet fortfarande inte vad jag vill göra. Har haft en dålig morgon, så jag känner inte peppen.. Spydde då jag skulle borsta tänderna.. Igen.. Vad är det för fel?

Nåväl, taggen kanske kommer på besök sen, om jag har tur. Annars flyr jag till byn och tycker synd om mig själv ;)

Trevlig valborg gott folk !

1 kommentar:

Liisa sa...

Du kanske är gravid :) Har hört att man kan spy lätt när man borstar tänderna då.

Ville bara komma in och önska er en bra Valborg och inte skrämma dig om jag nu gjorde det :/
Kram bästa bella!