lördag 15 oktober 2011

Skor!

Jaha, då blev det lördag. Sov inte många timmar inatt, och när jag väl somnade drömde jag konstiga, stressiga, drygdrömmar..

Idag har vi solat, så underbart skönt. När jag låg där tänkte jag på hur jag ska orka med allt. Den vanliga lösningen dök upp i mitt huvud. Inte rätt, bara dumt.. När ska man lära sig att denna lösning inte fungerar i längden? Sen fick jag ett sug på att dricka massor med öl, och bara vara för en natt. Men ja, det blir ju bara ett stort bakslag på söndagen, för öl är ingen vän till lösningen..

Som tur är ska vi till byn ikväll. Det blir nog räddningen..

Snart ska vi dra iväg och kolla på skor. En förbannelse då man har storlek 34-35. Blir ofta sur då jag måste gå omkring på barnavdelningen.. Mycket skor med bling bling, det är inte riktigt min grej.. Utbudet har dock blivit bättre nu, än vad det var för några år sedan, så det går åt rätt håll.. Nu kan man även hitta 35:or på vuxenavdelningen om man har tur. Hittade ett par som var snygga på skopunkten, men dom kostade 700 kr. ALDRIG I LIVET.. Det är en fördel med barnskor, dom är billigare.. Jaa, jag är snål. Det måste jag vara!

Behöver även köpa en ny vinterjacka.. Usch, hatar att det ska vara så dyrt.. Men jag orkar inte gå omkring och frysa i vinter..

Oj, vilket långt inlägg det blev. Väntar på att Magnus ska bli färdig..

Trevlig helg!

Inga kommentarer: