måndag 31 oktober 2011

Räcker inte till

Ville inte kliva upp ur sängen idag, så jag låg kvar längre än vad jag borde..

Köpte en ny parfym i lördags.. Förpackad och inplastad. När jag skulle använda den på kvällen märkte jag att det inte kom ut så mycket.. På söndagen då jag skulle undersöka det hela, upptäckte jag att den var näst intill tom.. Hur stor är chansen? Usch, vad bitter jag blir.. 300 kr åt h-vete.. Har inte råd att köpa en till..

Idag mår jag illa.. Är på dåligt humör och känner den där klumpen i magen och halsen.. Är nog lite ledsen.. Ja, buuhuu, stakars mig.. Dåliga idiot.

Känner mig verkligen som en dålig människa.. Hur svårt ska det vara?

It's taking so long
I could be wrong, I could be ready
But if I take my heart's advice
I should assume, it's still unsteady
I am in repair

Lyssnar på John Mayer..

Javisst..

Nuuu, KAFFE!

hej

Inga kommentarer: