måndag 24 oktober 2011

Knaskalas

Måndag..

Ilskan sitter fortfarande fastklistrad i systemet. Kanske är jag mer frustrerad, jag vet inte.. Kan inte riktigt ta på vad det är jag känner..

Håller andan och suckar, det gör mig lite yr.. Vill bara få bort känslan, vad gör man?

Hur många år ska det behöva gå innan jag kan förstå mig på saker och ting. Det är nog känslorna som är svårast att hantera.. Tankarna kan man försöka bromsa upp, men känslorna? Nej, dom lever sitt egna liv..

Det här med förändring, det är svårt.. Det är då man känner hur jobbigt det faktiskt är. Hur djupt det sitter, hur beroende man har blivit. Orkar inte känna obehaget som kommer med dessa försök till förändring.. Det är lite lättare under helgerna, men så fort det blir en ny vecka försvinner kraften till att försöka..

Jag vet inte..

Är tacksam över mina vänner, familj, och Magnus.. Ni betyder mycket, och ni finns i mitt huvud då det känns extra tungt.. Ska fortsätta försöka försöka..

Jaja, nog om det..

Imorgon tar jag nya tag!

tjo

Inga kommentarer: