torsdag 27 oktober 2011

Kärlek till täcket!

Idag känner jag mig ganska lugn. Har varit sysselsatt hela dagen, känns bra att få saker och ting gjorda.. Började dagen med en promenad, sen tog jag tag i tvätthögen. Har renbäddat, städat, beställt en grej till M, planerat och kastat onödiga grejer.. Lyckas alltid samla på mig massor med skräp, som jag aldrig använder..

Min parfym är slut, det gör mig ledsen. Varför ska det vara så dyrt att lukta gott?

Mina beställda kläder har kommit, det gör mig glad. Hoppas dom passar, så jag får en ny outfit till helgens kalas..

Yes, på lördag blir det kalas för första gången på väldigt länge. Känns roligt!

Inatt fick jag för mig att det extra täcket var Magnus.. Kramade om det och sa "jag tycker om dig".. Försökte även ge täcket en puss, fick ingen respons. Vaknade till och kände mig lite dum, haha..

Nej, nu måste jag springa ner till tvättstugan!

tjo

Inga kommentarer: